MIN DAG

Idag har jag mest slappat, gått runt i morgonrocken heleee dan.
Men runt 6 tiden for vi till mina grannar som jag är hos nu!
Vi har ätit god mat och bara haft det trevligt.
 
Men nu tänkte jag bara berätta en sak.
Det är så att jag fick 500 visningar men eftersom jag tog en paus så
blev det aldrig en frågestund, men nu kör vi samma sak igen!
 
Om jag får 500 visdningar så har jag en frågestund där jag svarar på allt!
Så kör på!
Dubordeveta
2014-02-09 @ 00:51:38

Hej!
Du är jättefin och jätterolig. Jag är glad över att ha träffat dig. Jag älskar dig och jag hoppas du vet om hur fantastisk du är.

Svar: Oj, tack så grymt mycket. Älskar säkert dig med men vem är du? kramar <3
Wilma Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0