ÅSIKT OM GAMERS

Jag själv är väll lite av en gamer, men det får inte bli överdrivet..
Det finns killar som inte ens har tid för sina vänner eller deras tjej för att dom ska spela..
Liksom hur kan man välja ett spel över personer? Haha åh.. 
Jag tycker att det är skit kul att spela men jag väljer ju verkligen inte spelandet före mina vänner!
Det är väll klart att dom får spela men det finns gränser haha! 
 
Tänk dig att man taggar till att vara med sin kompis och han/hon bah: ne jag ska spela..
Och jag känner bah
 
Haha liksom kom igen nu, stäng av datorn och gå ut eller nått...
 
kram ♥
Lostme
2014-01-20 @ 21:21:49

Du är för god du wilma

Svar: Haha man tackar! :)
Wilma Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0