DAGENS HISS OCH DISS

 
 
 
 
 
 
Dagens hiss blir Håkan Hellström, han gör så grymt bra musik, han uttrycker
sig i så fint i hans musik. Han sjunger om verkligheten, både det bra och det dåliga.
En av sveriges bästa musiker, så ta och lyssna lite på honom tycket jag!
Tryck på bilden för att komma till hans youtube-kanal.
 
 
 
 
Dagens diss blir ask.fm, det är en sida där man ställer oftast anonyma frågor till folk,
eller inte direkt frågor. Utan bara hat! Det finns dom som har tagit självmord p.g.a den här sidan.
På grund av att dom fick så himla mycket hat att dom inte klarade av det längre. Och det värsta är
att det är anonymt, man vet inte vem det är som ställer frågorna. Men ändå så fortsätter tonåringar/barn/ungdomar att använda den här sjuka sidan. Och nånting jag inte fattar är att dom 
inte tar bort sidan. Folk dör på grund av den. Men ändå så är den så himla populär.
Jag var dum nog att skaffa det, och ja, jag fick mycket hat. Så jag tog bort det! Och jag mår
mycket bättre utan det! Det finns så många som blir internet mobbad och det måste sluta! 
 
Det var väll allt jag ville säga, nya inlägg kommer inom kort, kram ♥
 
 
 
Anonym
2014-01-19 @ 13:06:55

Har du gjort hiss och diss grejen själv? alltså själva bilden?

Svar: Ja, den har jag gjort själv när jag använt picmonkey.se och gimp! Så om ni ska använda dom bilderna måste ni fråga mig och ge mig cred för bilden.
Wilma Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0