DRÖM KLÄDER

Det här kläderna som är på min inköpningslista, lätt mina drömkläder!
•KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL KLÄDERNA•
 
Dom här legginsen från H&M är grymt snygg, älskar blommigt mönster!
Dom kostar 199 kr
 
Den här tröjan är från ginatricot, den är snygg men verkar så himla mysig, älskar sweaters! 
Den kostar också 199 kr
 
Älskar kängor, och speciellt med blommigt mönster så hehe ;)
Dom är iallafall från H&M och kostar 299! 
 
Alla älskar väll klockor, och alla älskar mustacher, så det är är typ den perfekta klockan!
Den är från en sida som heter jfr.se och kostar 129 kr
 
Och tillsist den här snygga väskan. Sjukt snygg och man kan använda den till vilket 
tillfälle somhelst, love it!
Den kommer också från jfr.se och kostar 249 kr
 
Kram ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0