OM MIG

•Hej, mitt namn är Wilma Larsson.•
 
Jag är en tjej på 13 år som älskar musik och att fota.
Jag gillar att vara ensam, jag tänker bäst då, och jag tycker att det är
viktigt att ha egentid. Att lära känna sig själv! 
Visst, det är inte så att jag undviker folk, jag gillar att vara med vänner också.
Men det är lugnast att vara själv, se en film, dricka te, och bara ha det allmänt gött!
 
Musik är ett stort intresse, jag kan dock inte sjunga, eller spela nått instrument.. haha..
Men att bara lyssna på musik räcker enligt mig.. 
Jag lyssnar på allt från Ed Sheeran till Nirvana, jag har en väldigt blandad musik smak!
Men kommer ett inlägg med mina top-5 låtar sen •
 
Jag älskar ju också att fota, speciellt människor. Det är så grymt roligt att
sminka nån, fixarderas hår osv, sen så fotar jag dom! Och då skickar jag bara bilderna
sen till dom och så kan dom göra vad dom vill med de! Jag har en Nikon 3300, använder ett
stativ för att fota folk då men just nu är den sönder... Men ska köpa en ny snart så det blir gryyyymt!
Om ni har frågor om mitt fotande så ställ dom i kommentarerna! 
 
Men ja, det var väll lite fakta om mig då, kommer nya inlägg inom kort!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0