MIN DAG - MASSA BILDER

Hello, idag har det hänt mycket!
På första hålet så gick jag och lina på ICA och köpte
godis, chips och dricka, sen så for vi på äventyr.. hehe...
Det har varit en bra dag, men ska sluta skriva nu och visa bilder istället!
 
 
Fiiiina Liiiina ♥
 
 
 
 
NO, teknik grejs :'c
 
 
 
Fina lina igeeeen :*
 
 
Spökhuset i Husum.... GAAAH!
 
 
 
När vi sprang från spökhuset så råka jag ta den här bilden haha!
 
 
 
MARRAAAN! Gulli hon! 
 
 
 
Vi hittade ett place att käka godis på haha, ett av skolans ''secret rooms'' ;')
 
 
 
Lina i peruk! 
 
 
Jag i peruk hahah!
 
 
Aw, Kedda blev tjej 
 
 
Djupt citat i bakgrunden hahahah!
 
 
 
Vilma och jag säger: AAAH! Haha tråkigt att det bara är hon som kommer att fatta hahahha!
 
 
 
När jag såg den här bilden insåg jag att Klara har grymt mycket mer SWAG än mig.. :'(
 
 
 
  SUPEEERWOMAN!   
 
 
 
 
 
Försökte kolla i kors med ögonen men vette fan vad som hände hahahahahah! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0