50 FRÅGOR OM MIG

1. Vad heter du? Wilma

 

2. Hur gammal är du? 13, fyller 14

 

3. Vart bor du? Norrland

 

4. Hårfärg? Mörk brunt typ, egentligen blond.

 

5Ögonfärg? Blågröna

 

6. Hur lång är du?  1.55 typ

 

7. Kär? Nope

 

8. Singel eller upptagen? Singel

 

9. Hur många har du kysst? Vet inte, har inte räknat

 

10. Vad gör du? Svarar på frågorna haha

 

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej

 

12. När hade du senast sex och med vem? Är oskuld

 

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Typ 2 år typ

 

14. Dumpat någon? Ja

 

15. Blivit dumpad? Ja

 

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla, ärliga, gulliga, roliga och omtänksamma

 

17. Vad har du för mobil? Iphone4 men den är sönder

 

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Hoppat av skolan, flyttat utomlands, shoppa sönder :o

 

9. Favoritland? England, Kroatien

 

20. Favoritfärg? Vit och svart

 

21. Favoritfilm? Pay it forward

 

22. Favoritbok? haha läser aldrig D:

 

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar

 

24. Vad gillar du mest med dig själv? Vet inte riktigt

 

25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är så osocial haha..

 

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Min familj

 

27. En person du älskar – Min familj och mina vänner

 

28. En person du hatar – många, skulle inte få plats här ;)

 

29. Ut och festa eller myskväll? myskväll !

 

30. Saknar du någon just nu? Ja

 

31. Vad är det bästa som hänt dig? Oj vet inte...

 

32. Beroende av något? ja... godis :3

 

33. Ditt livs största misstag? Att vara med falska människor..

 

34. Kärlek eller vänskap? Vänskap, kärlek sviker än alltid.

 

35. Har du några tatueringar? Nej, men jag vill skaffa en sen !

 

36. Piercingar? Öronen

 

37. Vem är mest lik dig? Vet inte faktiskt..

 

38. Har du någon förebild? Ja, min storasyster

 

39. Vad ska du göra idag? Chilla, bonus syster ska komma, lyssna på musik :)

 

40. Vad är det värsta du vet? Människor som är falska, usch.

 

41. Vad är det bästa du vet? Musik, Håkan Hellström, att fota osv..

 

42. Vad åt du senast? Mat :3

 

43. Vad vill du ha just nu? En ny mobil, typ nuuuu :(

 

44. Vad köpte du senast? Typ pizza haha ;D

 

45. Vem är din favorit kändis? Håkan Hellström, Elvis Presley och The Fooo, finns fler men aa..

 

46. Har du några syskon? Ja, en storebror och en storasyster

 

47. Tränar du? Aa, mina fingrar när jag spelar Xbox.. *host* nörd

 

48. När går du och lägger dig? Typ 22-23 beror på om det är vardag eller inte :)

 

49. Vad är klockan nu? 15.00

 

50. Är du nöjd med ditt liv? Jadå, finns alltid saker som kan bättras men.

 

 

Där har ni 50 saker om mig, kram ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0