20 FAKTA OM MIG

1. Jag fyller 14 nu i oktober.
 
2. Jag är väldigt blyg och pinsam när jag är med folk jag känner mig obekväm runt om. 
 
3. Jag åt min första Ben & Jerry's i år!
 
4. Mat är det bästa som finns, äter dock inte mycket.
 
5. Jag har mått väldigt dåligt ett tag, fast nu börjar allt falla på plats.
 
6. Har fobi för fönster, haha. Känns alltid som att det är nån som stirrar på mig..
 
7. Jag HATAR killar/tjejer med för stort ego, ''kom titta på mig jag är så snygg och populär''... Usch, neeeeej!
 
8. Jag sover med över 10 kuddar i min säng.
 
9. Innan jag började med denna grej så skulle jag försöka att inte börja varje mening med ''Jag''....
 
10. Tar väldigt hårt när någon kallar andra för: Emo, fjortis, hipster, punkare osv osv.. Man kan inte sätta ETT ord på att beskriva en människa. Dessutom är Emo och Punk en musikstil, inte en livsstil. Låt människor vara sig själva istället för att stämpla dom.
 
11. Jag ångrar INTE att jag gjorde sidecut.
 
12. Matte och NO är det värsta som finns, om jag hade ballar nog så hade jag skolkat från dom lektionerna 24/7 men jag är inte nån som skolkar...
 
13. Jag litar alldeles för lätt på folk.
 
14. Har en liten crush på någon, skulle seriöst gått under om nån fick reda på vem det var hahah.
 
15. Det första jag gör när jag kommer hem från skolan är att kolla på The Vampire Diares! ^^
 
16. HATAR när folk skriver ''<3333''... JISHDAISOHDISJDZNDXZ. Det ska vara punkter, eller typ '' :) '' '' ♥''
 
17. Väggarna på våran övervåning är ganska ''tunna'', fick idag reda på att min brorsa hör när jag skiter, wiieee.
 
18. Har fett stor lust att börja vlogga, kanske ska börja lägga ut videos på denna blogg!
 
19. Jag är besatt i att se skräckfilme. Kärlek, komedier och sånt skit suger..
 
20. Håkan Hellström och Marilyn Manson är det bästa som hänt mig.  ♥
 
Tadaaaaa, jag klarade det! Hoppas att ni kanske känner mig lite bättre nu än vad ni gjorde innan. 
Kram ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmalarssoon

Denna blogg kommer att handla om mitt liv, hur jag upplever vardagen.

RSS 2.0